2 Skyrius

„Facebook“ reklamos išlaidos

„Facebook“ skelbimai gali būti pinigų aparatas.





Kiekvieno verslininko svajonė sukurti tai, kas uždirba daugiau pinigų, nei išleidžiate.

Žinoma, to galite pasiekti tik tada, jei teisingai reklamuojatės. Sparnai, panašūs į „Facebook“ skelbimus, yra greitas būdas sudeginti skylę piniginėje.





Štai kodėl mes sukūrėme šią el. Knygą, kad padėtume jums sužinoti, kaip „Facebook“ skelbimus paversti pinigų gamybos mašina. Ir jums padėti sumažinkite „Facebook“ reklamavimo išlaidas ir padidinkite IG.

Kodėl „Facebook“ skelbimai?


OPTAD-3

Nes „Facebook“ pasirodė esanti didžiausia socialinės žiniasklaidos priemonė su daugiausiai galimybių nukreipti naujus (ir esamus) klientus į savo svetainę.

Ir su daugiau 3 milijonai verslo reklamuotojų, kurie „Facebook“ dalijasi sėkmės istorijomis , tai lengvai viena iš geriausių platformų, kurią galite naudoti savo internetiniam verslui plėtoti.

Be to, niekada to nepadarysite švaistyti pinigus „Facebook“ skelbimų, jei turite tinkamą verslumo mąstymą.

Šiame greitojo įvado skyriuje aptarsime, kiek kainuoja „Facebook“ skelbimai, kokio IG galite tikėtis ir kaip nustatyti tikslus ir KPI prieš pasineriant į 3-iosios pirmosios „Facebook“ kampanijos nustatymą. Pradėkime!

Čia yra trumpas terminų ir akronimų žodynas, kuris padės jums viską suprasti:

kokią programą naudojate redaguodami vaizdo įrašus
MUPMokestis už paspaudimąKiek mokate, kai kas nors spustelėja jūsų skelbimą
MUTKaina už 1 000 parodymųKiek mokate už 1 000 jūsų skelbimo peržiūrų
CPAKaina už įsigijimąKiek mokate norėdami įsigyti naują klientą iš skelbimo
KARALIUSInvesticijų grąžaPinigai, kuriuos atgaunate iš savo skelbimų
CVRPerskaičiavimo kursasŽmonių, konvertuojančių iš jūsų skelbimo, procentinė dalis
PRPaspaudimų rodiklisKiek žmonių spustelėję jūsų skelbimą jį pamatė
KPIPagrindinis veiksmingumo rodiklisMetrika, su kuria galite palyginti savo našumą, kad įsitikintumėte, jog siekiate tikslų

Nelaukite, kol kažkas tai padarys. Pasamdyk save ir pradėk šaukti kadrus.

Pradėkite nemokamai

Kiek kainuoja „Facebook“ skelbimai?

A tyrimas „AdEspresso“ atliktas 2016 m. vidutinis MUP (mokestis už paspaudimą) „Facebook“ buvo tarp 0,20–0,80 USD. Konkrečiai JAV vidutinė kaina buvo 0,26 USD už paspaudimą.

Natūralu, kad išlaidos išaugo nuo prieš kelerius metus. Tačiau galima sakyti, kad skelbimų išlaidos nepakilo taip pat daug. 0,20–0,80 USD už paspaudimą vis tiek yra geras jūsų etalonas .

Šį MUP turi daug veiksnių, taip pat „Facebook“ MUT (mokestis už 1000 jūsų skelbimo parodymų ar peržiūrų), įskaitant:

  • Taikymas pagal auditoriją
  • Jūsų skelbimo įtraukimo lygis ir atitikimo balas
  • Metų laikas
  • Jūsų kampanijos tikslas
  • „Facebook“ pikselio branda

Pakalbėkime apie kiekvieną iš jų šiek tiek daugiau.

Kaip jūsų auditorija veikia „Facebook“ skelbimų kainas

Remiantis tuo pačiu „AdEspresso“ tyrimu, tikslai 55–64 metų žmonėms kainuoja daugiau nei 18–24 metų žmonėms.

facebook reklamos išlaidos

Be to, moterys yra brangiau nukreipiamos skelbimais nei vyrai (bent jau „Facebook“ patinka “).

„facebook“ skelbimų kainodara

Tai nereiškia, kad kovosite, jei taikysitės į moteris nuo 55 iki 64 metų, tai reiškia, kad jums reikės daugiau dirbti, kad pritrauktumėte savo pasiūlymą ir auditorijos įtraukimą, kad sumažintumėte „Facebook“ reklamos išlaidas, apie kurias mes kalbėsime apie kitame skyriuje.

4 skyriuje taip pat išsamiai aptarsime taikymą pagal auditoriją.

Kaip įtraukimas ir atitikimo balas veikia jūsų MUP

Jūs žinote, kaip „Facebook“ algoritmas rodo jūsų įrašus daugiau žmonių jei netrukus po paskelbimo sulaukia daug įtraukimo?

kitas pavadinimas pirkti komponentą iš tiekėjo yra

Tai galioja ir „Facebook“ skelbimams. Tiesą sakant, kiekvienas perkamas skelbimas gauna „Facebook“ atitikties balą, atsižvelgdamas į to skelbimo įtraukimą ir atitikimą jūsų auditorijai.

Pavyzdžiui, jei vykdote „Facebook“ kampaniją apie šuniukų maistą žmonėms, kurie nekenčia šuniukų (tai yra niekas), jūsų MUP ir „Facebook“ MUT bus per stogą, nes jūsų skelbimas yra visiškai nesvarbus.

Kuo didesnis jūsų atitikimo balas, tuo mažesnis jūsų MUP ir didesnis bus jūsų paspaudimų rodiklis. Kitaip tariant, daugiau pardavimo už mažiau pinigų.

Vaizdo šaltinis

Pažvelkite į didžiulį skirtumą tarp 9 ir 10: kalbame apie trigubą paspaudimų rodiklį su mažiau nei puse mokesčio už paspaudimą. Švelnus 0,03 USD už paspaudimą!

Kaip gauti aukštesnį tinkamumo balą? Tai aptarsime 5 skyriuje, kai aptarsime jūsų kampanijų optimizavimą.

Metų laikas ir „Facebook“ skelbimų išlaidos

„Facebook“ skelbimai veikia kainų siūlymo sistemoje, panašiai kaip „Facebook“ skelbimų aukcionai. Jūs pateikiate kainos pasiūlymą, kiek norite išleisti už paspaudimą. („Facebook“ tai daro automatiškai už jus, nebent naudojate išplėstinius nustatymus. Daugiau apie tai rasite 4 skyriuje.)

Dėl šios priežasties, kai daugybė rinkodaros specialistų vienu metu perka „Facebook“ kampanijas, kainos didėja. Tiksliau, per tokias dideles apsipirkimo šventes kaip Kalėdos ir Juodasis penktadienis „Facebook CPC“ eina per stogą.

„AdEspresso“ rasta tos programos įdiegimo išlaidos išauga lapkričio ir gruodžio pradžioje, greičiausiai dėl atostogų.

Nors tai nėra tas pats kaip MUP, mokestis už programos įdiegimą turi tendenciją didėti ir mažėti sankryžoje su MUP, todėl tendencijas galite matyti panašiai.

Išsinešimas? Tikėkitės didesnių „Facebook“ reklamos išlaidų per didžiąsias šventes. Jei jums nereikia reklamuotis per šias šventes, pavasario ir vasaros mėnesiais paskirstykite daugiau savo reklamos biudžeto.

Tai reiškia, kad jei vis tiek uždirbate pelną, nepaisant didesnių išlaidų (atsižvelgdami į kliento viso gyvenimo vertę, kurią padengsime kitame skyriuje), turėtumėte ir toliau jas vykdyti ištisus metus.

Jūsų „Facebook“ kampanijos tikslas ir kaip tai veikia išlaidas

Kai tik pradedate naują kampaniją, turite pasirinkti iš skelbimų tikslų sąrašo.

Jie skirstomi į tris kategorijas:

  1. Sąmoningumas - kai tiesiog nori, kad žmonės žinotų apie tave.
  2. Svarstymas - kai žmonės žino apie tave ir svarsto tavo produktą, palyginti su konkurento produktu.
  3. Konversija - kai žmonės pasirengę pirkti.

Šie tikslai tampa vis brangesni, kai artėjate prie pardavimo. Pasiekiamumo ir potencialių klientų pritraukimo kampanijos yra brangiausios, o tai yra prasminga.

Toliau aptarsime skelbimų kampanijos tikslus 3 skyriuje.

Kaip jūsų „Facebook“ taškas veikia „Facebook“ reklamos išlaidas

Tavo „Facebook“ pikselis yra kodo fragmentas. Šį kodą įdėjote į savo svetainės puslapius, kad surinktumėte duomenis apie tuos, kurie lankosi svetainėje. 3 skyriuje aptarsime, kaip jį nustatyti ir ką toliau daryti, bet kol kas tai žinokite:

Kai jūsų pikselis renka duomenis apie žmones, kurie linkę spustelėti ir pirkti iš jūsų skelbimų, jis naudoja mašininį mokymąsi, kad sužinotų, kas yra jūsų tikslinė rinka. Tai vadinama „subrandinančia“ jūsų pikseliu ir tai daroma paprasčiausiai rodant skelbimus laikui bėgant.

Kai jūsų pikselis sužino, kas yra jūsų geriausi klientai, tai gali pagerinti jūsų „Facebook“ auditorijos taikymą ir nukreipti žmones į panašius į ankstesnius klientus, kurie labiau linkę pirkti. Tai sumažina jūsų MUP, tuo pačiu padidinant paspaudimų ir konversijų rodiklius.

Taip pat galite naudoti savo pikselį pakartotinės rinkodaros kampanijoms vykdyti ir panašioms auditorijoms kurti, bet apie tai sužinosite 4 skyriuje. Tiesiog žinokite, kad norint paleisti sėkmingus „Facebook“ skelbimus, jums tikrai reikia įdiegti tašką.

Dabar, kai suprantate „Facebook“ skelbimų kainodarą, pakalbėkime apie svarbią dalį - investicijų grąžą!

Kokia yra „Facebook“ skelbimų IG?

Yra keli atvejų analizė rodo, kad vidutinė „Facebook“ skelbimų IG yra maždaug 400–450%.

Žinoma, ši procentinė dalis labai skiriasi pagal pramonės šakas ir pelną, kurį uždirbate iš savo produktų ar paslaugų. Taigi paimkite su druskos grūdeliu.

Tikroji šio skyriaus priežastis yra ne tikslaus skaičiaus, kurio tikimasi kaip grąžos, pateikimas, bet tam tikrų lūkesčių nustatymas ir paaiškinimas, kaip apskaičiuoti savo IG.

Įspėjimo žodis: Labai tikėtina, kad iš pradžių prarasite pinigus „Facebook“ skelbimuose. Tiesą sakant, daugelis žmonių nuolat praranda pinigus už savo skelbimus, norėdami gauti naujų klientų, tada kompensuoja tuos nuostolius pakartotinės rinkodaros ir panašios auditorijos kampanijomis.

Norėdami įsitikinti, kad vis dar uždirbate pinigų ilgainiui, turite suprasti savo mokestį už įgijimą (MUĮ) ir kliento viso gyvenimo vertę (CLV).

MUĮ yra tai, kiek jums reikia išleisti skelbimams, prieš įsigyjant klientą. Norėdami sužinoti šį atsakymą, turite žinoti savo konversijų rodiklį (CRV).

Pavyzdžiui, jei norint gauti vieną klientą reikia 10 paspaudimų, o jūsų MUP yra 1 USD, jūsų MUĮ būtų 10 USD.

kaip sukurti facebook grupę

Vid. # Paspaudimų už pardavimą * MUP = MUĮ

10 * 1 USD = 10 USD

Jūsų CLV yra tai, kiek uždirbate pinigų per visą kliento gyvenimą.

Jei jie išleidžia 10 USD tam pradiniam skelbimui, jūs netenkate pinigų (arba prarandate pinigų, jei turite kitų išlaidų). Bet jei jie grįžta į jūsų parduotuvę iš pakartotinės rinkodaros kampanijos ir pakartotinės rinkodaros skelbimo MUĮ yra tik 2 USD, uždirbate 8 USD (10–2 USD).

Vid. Užsakymo vertė * Užsakymų skaičius per metus * Kliento metų skaičius = CLV

10 USD * 10 * 1 = 100 USD

Jei per metus jie perka iš jūsų dar 10 kartų, uždirbote dar 80 USD. Taigi naudojant šią matematiką jūsų kliento CLV yra 110 USD, o 80 USD pelnas (prieš kitas išlaidas).

CLV - (CPA * # pardavimo) = pelnas

Arba, jei norite pasigrožėti:

CLV - pradinis MUĮ - (pakartotinės rinkodaros MUĮ * pardavimo skaičius) = pelnas

Kitaip tariant, nepaisant to, kad pradiniame skelbime netekote kelių dolerių, per metus iš to kliento uždirbote 80 USD pelno. Pažiūrėk, kaip tai veikia? Štai kodėl svarbu suprasti savo skaičius.

Per sekundę daugiau pakalbėsime apie skaičius ir metriką. Kol kas atlikkime greitą pakartojimą.

Greita apžvalga: kas turi įtakos jūsų „Facebook“ skelbimų išlaidoms ir IG?

Norėdami viską susieti, kad neprarastumėte pinigų „Facebook“ skelbimuose, turite suprasti savo MUP, MUT, MUĮ ir CLV.

Vidutinis MUP yra nuo 0,20 iki 0,80 USD, priklausomai nuo skelbimo vietos, metų laiko, auditorijos ir aktualumo. Vien tam, kad galėčiau pateikti keletą apytikslių etalonų.

Jūsų CLV galima apskaičiuoti susumavus visus kliento pirkinius per visą jo gyvenimą (laiką nuo pirmo pirkimo iki paskutinio). Atlikite tai saujelei klientų, susumuokite juos visus, tada padalykite iš klientų, kuriems atlikote matematiką, skaičiaus. Tai jūsų CLV.

Dabar, kai žinote, kas daro įtaką „Facebook“ reklamavimo išlaidoms ir kaip apskaičiuoti reikalingą IG, nustatykime kelis tikslus ir rezultatus, kad jūsų kampanijos vyktų kelyje.

Sprendimas dėl savo tikslų ir KPI

Kaip sakoma, kas bus išmatuota, bus tvarkoma.

ką tai reiškia instagrame

Turėdami aiškius, užrašytus tikslus ir rezultatus „Facebook“ skelbimuose, lengviau sužinosite, ar sekate savo kelią, ar reikia keisti kampaniją.

Pagrindiniai našumo rodikliai (KPI) yra metrika, pvz., Įtraukimas, MUP, teigiamų įvertinimų skaičius ir kt., Kurią galite naudoti norėdami palyginti savo našumą.

Kurius KPI pasirinksite, priklauso nuo jūsų tikslų. Ar norėtum:

  • Didinti prekės ženklo žinomumą? Pasinaudokite „prekės ženklo žinomumo“ tikslu ir įvertinkite parodymus.
  • Padidinti įsitraukimą? Naudokitės „įtraukimo“ tikslu ir įvertinkite „patinka“, komentarus ir bendrinimus.
  • Užfiksuoti potencialius klientus? Naudokite „potencialių klientų generavimo“ tikslą ir įvertinkite užfiksuotus potencialius klientus.
  • Padidinti pardavimus? Naudokite tikslą „konversijos“ ir įvertinkite pardavimą.

3 skyriuje aptarsime tikslus, kuriuos turėtumėte naudoti atsižvelgdami į kampanijos tipą, tačiau dabar verta žinoti, koks yra jūsų „Facebook“ kampanijos bendras tikslas.

Absoliuti privaloma stebėti metrika, jei norite apskaičiuoti IG, yra jūsų MUĮ ir konversijų rodiklis (CVR). Jūsų MUP, įtraukimas ir parodymai yra visa tuštybės metrika.

Taip yra todėl, kad CPA ir konversijų rodiklis yra dvi metrikos, reikalingos apskaičiuoti tikrąją IG.

Tarkime, kad turime dvi kampanijas - A ir B. Jei palyginsime jas pagal MUP ir grynus paspaudimus, galime gauti maždaug taip:

Šaltinis

Panašu, kad A kampanija laimi, tiesa? Bet atsižvelgime į konversijos koeficientą (CVR):

Šaltinis

Dabar matote, kad nepaisant didesnio MUP ir mažiau paspaudimų, B kampanija iš tikrųjų suteikė daugiau konversijų už tas pačias išlaidas skelbimams.

Štai kodėl svarbu nuspręsti dėl tikslo ir kuriuos KPI matuosite anksčiau laiko, ir visada teikti pirmenybę CPA ir CVR, nebent tik rodote skelbimus, kad žinotumėte prekės ženklą.

Pirmyn - dabar „Google Sheet“ arba „Word“ dokumentuose užrašykite savo tikslus ir KPI. Pavyzdžiui, galite siekti padidinti pardavimus, turėdami 20% CVR ir 10 USD MUĮ.



^